اولین اجرای ارکستر فیلارمونیک ایران ۴ روز دیگر
حسین علیزاده: تسلیم نمی شویم
8 اردیبهشت 1398

حسین علیزاده: تسلیم نمی شویم

نشست خبری انجمن فیلارمونیک ایران (دوستداران موسیقی) صبح یکشنبه (هشتم اردیبهشت ماه) در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. در این نشست اعلام شد که ارکستر فیلارمونیک ایران اولین اجرای صحنه‌ای خود را با نام کوارتت فیلارمونیک تهران، ۱۲ اردیبهشت روی صحنه ...